22 Şubat 2009 Pazar

Gökçek,Dersini Aldı mı,Asıl Dersi Kimden Almalı?

Gökçek,Dersini Aldı mı,Asıl Dersi Kimden Almalı?

Tayyip Erdoğan,Melih Gökçek’in kulağını çekmiş,burnunu sürtmüştür.Adaylığının bu kadar geç açıklanması ve Tayyip Erdoğan’ın illa ömür boyu belediye başkanlığı yapacak diye bir şey yok demesi, Melih Gökçek’e yeterince işkence olmuştur.Melih Gökçek,hiçbir dönemde aday olurken bu kadar sıkıntı çekmemiştir.15 yıl başkentte belediye başkanlığı yapmış bir adamın bu duruma düşmesine üzüldüm!

Aytaç Durak gibi onurlu davranıp, ben temayül(eğilim) yoklamasına tabii tutulamam,beni ancak halk seçer diyemedi,demek ki hala kendine güvenemiyor ve bu yüzden başbakanın ağzına bakıyor.

Gökçek, AKP’ye resmi adaylık başvurusu yapmayarak;başka partiye geçebilirim,bağımsız olabilirim kozlarını elinde tutmuştur.Tayyip Erdoğan da ona karşı Veysel Tiryaki ve Turgut Altınok kozlarını kullanmıştır.

AKP, Kemal Kılıçdaroğlu bir kelle daha aldı dedirtmek istemeyerek gönülsüz olarak Gökçek’i aday gösterdi.Bülent Arınç’ın Gökçek’i istemediği söyleniyor.
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün dışişleri bakanıyken 2004 yerel seçimleri sırasında CHP’li bir milletvekiline Karayalçın’ın SHP’den,Yılmaz Ateş’in CHP’den aday olmasını kastederek; neden karşısına tek bir aday çıkarmıyorsunuz demesi de bana enteresan geldi!


Ben Gökçek’e dersi başbakanın değil Ankara halkının vermesi gerektiğini düşünüyordum,dilerim öyle olur.Gökçek’in balonunu patlatma zamanı geldi,Ankaralının elinde çok büyük fırsat var;seviyesiz üslubu ile Ankara’ya yakışmayan bu adamdan keyfi yönetimin,sayaç soygunun,pişkinliğin hesabını sandıkta sormalı,soramazsa da layıkıyla yönetilmeye razı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder